sobota, 14 grudnia 2013

dark side

Długość midi święciła swoje triumfy w latach 40-tych i 50-tych ubiegłego stulecia. Chociaż uchodzi ona za dość konserwatywną, to dodaje stylizacji niezwykle kobiecego i eleganckiego charakteru.Ten sezon z pewnością należy do spódnic wykonanych z połyskujących materiałów imitujących skórę. Zasada jest prosta, zadbajmy o proporcje. Jeśli wybieramy dopasowany dół, to zestawiajmy go z obszernym swetrem lub bluzą i na odwrót. Przyznam że nigdy nie byłam zwolenniczka tej długości spódnic, lecz tym razem przekonałam się do nich ponieważ dodają klasy i niesamowicie wydłużają sylwetkę.
Ciepłe, wełniane swetry i luźne bluzy, to idealne rozwiązanie na pierwsze poważne chłody. Mój sweter wykonany jest z mieszanki włókien syntetycznych jest gruby , ciepły porządny i do tego bardzo elegancki.





























sweter - pull and bear , spódnica - stradivarius

16 komentarzy:

  1. Jak zwykle wyglądasz przecudownie, zawsze super zestawienia:)
    widze, że nie próżnowałyście:) szkoda, że mnie nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;*** trza bylo brać urlop na żądanie !! :D

      Usuń
  2. Ten sweter jest piękny ! No ale za 179zł. to musi :P
    Kurcze, na następny raz muszę cie rozsmieszyc bo troche smutno wyglądasz a taka kochana jestes jak sie smiejesz :D ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena troche nieciekawa ... ale czego sie nie robi dla mody hahaha <3

      Usuń
  3. Jakiej odżywki używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam bo moje włosy ich nie lubią a jak mam juz za bardzo przesuszone to biore jaka jest pod ręką :P

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękny kolor włosów, bo o stylizacji nie musze nic mówić- perfekcja ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza, całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjna stylizacja. Wszystko idealnie ze sobą współgra :) sweter - bomba, spódnica, buty również wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie irytuje brak miliona komentarzy na twoim blogu i mnóstwa obserwujących cię. Bo oglądam codziennie tak badziewne blogi, proste stroje zwykłych szarych maniurek i one mają mega oglądalność a ty, osoba która błyszczy i ma świetne wyczucie stylu nie ma takiego powodzenia i nie dostaje kontraktów czy darmowych giftów (a powinna) !
    Stwierdzam krótko: nie pasujemy do polski, tu króluje prostota. Poczekaj az zawojujesz Holandię albo USA a na pewno tak się stanie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. predzej mi kaktus na ręce wyrośnie jak ja dostane jakas darmowa rzecz ;DD a o byciu sławnym to juz nie wspomne ... ale marzyć nam nikt nie zabrania ;*** i dziekuje za miłe słowa ;))

      Usuń
  9. Ślicznie , zazdroszczę tego kapelusza i kurtki :-) Jesteś fotograficzna , ślicznie wychodzisz na zdjęciach , czego również zazdroszczę :-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek cudny !
    śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń