wtorek, 1 stycznia 2013

b&w woolly

Witam świeżym postem z holandii w nowym roku, dziś stylizacja w dwóch klasycznych barwach , czerń-biel. 
Z tego co zdązylam zauwazyc holandia w dużym stopniu jest krajem hodowlanym , ponieważ w miejscach oddalonych od dużych miast znajduje się mnóstwo pól na których pasą się w większości konie i owieczki.
W związku z powyższym , moja bershko'wa kurtka z łączonych materiałów idealnie wkomponowała się w klimat tamtejszych terenów.  Ma dość niebanalne połączenie dlatego odrazu w sklepie rzuciła mi się w oczy , myslę ze nie każdemu przypadnie do gustu aczkolwiek ja preferuję rzeczy które nie koniecznie podobają się innym.
Spodnie z skorzanymi wstawkami połączyłam z bluzką która posiada kolnierzyk z identycznego materiału co wykonczenie spodni. Do tego kopertówka black&white ze złotym zakończeniem , i mamy gotową klasyczną stylizację przełamaną grą faktur. Całość uzupełniłam koralowymi ustami czego nie widać dobrze na zdjęciach.


















bluzka'spodnie'torebka'buty - primark , kurtka - bershka

12 komentarzy:

  1. powiem Ci kochana ,że wyglądasz na prawde ślicznie :P :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, chodz kurtka nie do końca mi się podobaale wszystko inne cudowne....z innej beczki to mam jedno, ale..dbasz o wszystko o wlosy ubrania `malowanie twarzy` a o paznokcie nie bardzo..wybacz, ale dla mnie dłonie to wizytówka kobiety a u ciebie paznokcie so nie ładne..jeden mały minus, ale mimo wszystko lubie tu zagladac troche malo postow ale fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obgryzam od dziecka i nie przestane a malować poobryzanych nie mam zamiaru i nawet jak o nie zadbam na następny dzień wyglądają tak samo , cóż niema ludzi idealnych :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie obchodzimy mnie moje paznokcie ani paznokcie innych wiec nie zwracam na to uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy, czarno-biały look. Na szczególną uwagę zasługują buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób wpis ze wszystkimi rzeczami jakie kupiłaś w primarku!! :) bardzo Cię proszę. świetny blog! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moglabym zrobic takiego posta , ale sądze ze za chwile posypią sie komentarze ze sie chwale itd.. niewiem czy jest to dobry pomysł ;p jezeli chcesz to ujawnij sie moge Ci podesłac fotki tych rzeczy jezeli tak bardzo Cie to interesuje :P

      Usuń
  7. chyba czerń-biel, a nie czArń-biel :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uwagę , piszę dosc szybko no i literówki sie zdarzaja ;p juz zmieniam haha

      Usuń
  8. bluzka i buty !!!! <33333333 ej, szukałam takich kolczyków chyba wszędzie, a jak znalazłam to były 3 piórka na krzyż :(

    OdpowiedzUsuń
  9. szalejesz widze :)
    świetne buty !
    w plazie otwarli mohito ?? nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowny styl. Aż się sama sobie dziwie że dopiero teraz odnalazłam ten blog :)

    OdpowiedzUsuń