sobota, 15 września 2012

Ice blue


Witam wszystkich moim pierwszym wpisem na tym oto portalu. Wreszcie zebrałam dupę i poszłam robić zdjęcia , tak się składa że pogoda również dopisała.
Ostatnio zasypałam się nowymi rzeczami także myślę że w miare możliwości będę tutaj systematycznie :)
pomysły na nowe outfity aż się roją w mojej głowie :)
A poniżej kilka zdjęc, chyba nie muszę juz nic wiecej dodawac :)














ramoneska - stradivarius
koszula - pull&bear
leginsy - bershka
torebka - pull&bear
zegarek - river island
buty - deezee

37 komentarzy:

  1. ładny zestaw, chodz taki torchę `nudny` tzn dodałabym coś z `pazurem`.. nie podobają mi się buty tzn, koturna jest super ale przód mi się totalnie nie podba no i 9zdjęcie też mi się nie podoba bo jakby na siłę tą reke z zegarkiem dałaś jakby się pochwaliś tak nienaturalnie...ale to moje osobiste odczucia..cudowne włosy no i figura ładna nie wychudzona nie gruba idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. z pazurem to juz moim zdaniem sa buty , bo gdzie w nich nie pojde tam wszyscy sie gapią , i wrecz przeciwnie przechodnie mowia ze sa piekne ale kazdy ma swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie wszystko podoba oprocz bucikow niestety, ale wiadomo sa gusta :) wszystko oryginalne, napewno drogie.. duzo wydajesz na ciuchy?? a w second handach sie tez zaopatrujesz czy nie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. buty sa bardzo orginalne , az za bardzo i nie każdemu sie beda podobały ale dla mnie mimo wszystko idealne <3 , powiem tak , nie mało . A co do second hend'ow to jak najbardziej ;) lubie łączyc lumpeksowe rzeczy z ciuchami z sieciowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wygodne te buty ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. wbrew pozora bardzo wygodne :) ale bywaja wywrotne;p

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego na każdym zdjęciu jesteś smutna?

    OdpowiedzUsuń
  8. byc może to odzwierciedla moj stan ducha...

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie to widać na 4 zdjęciu od dołu. wygląda to jakbyś naśladowała smutną emotikonę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super i czekamy na więcej postów! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie będę sprawdzać częściej co tu masz ciekawego ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie! Uwielbiam modowe blogi i cieszę się, że mam o jeden więcej do podglądania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja rownież się ciesze ze sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się podoba, koszula i torebka cudowna!:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie napisałam, że mi się nie podobają koturna która według większości jest dziwna dla mnie cudowna..tylko trochę nie podobają mi się z perspektywy góry jakby takie przody kwadratowe..ale tak na stopie z boku cudowne..masz rację o gustach się nie dysutuje , ja po prostu wolę bardziej takie rockowe co nie zmienia faktu że masz styl... czekam na anstępne;) co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem , na ustach mam szminke z inglota kolor nude , wklad do kasetki nr 05 jezeli o to chodzi :)
      a jeżeli lubisz rockowe , to wyczekuj kolejnego posta bo on własnie taki będzie :)

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba twój outfit:) Cieszyłabym sie gdyby na ulicach było więcej tak ubranych dziewczyn a nie szaraków gapiących się na "normalnych ludzi" ;)
    Podobno jesteś z Wirku to podro z Halemby :* :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a te komentarze u góry chyba jakaś zazdrosnica pisała "ze niby dodała by coś z pazurem"? haha tu juz nic nie trza dodawac JEST OK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak mamy wspólną kolezanke Paule :) Ona pokazała mi twój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko boska... co z Twoimi brwiami?!?!??!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście brwi za bardzo namalowane, jednak styl świetny *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądają jak potwory./.... rozmawiając z Tobą nie mogłabym patrzeć na nic innego tylko na te brwii.... czy ty nie widzisz że to wygląda strasznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ubioru i zdjęć.. Ciuchy super dobrane, idealnie komponują się w ogóle. W niektórych przypadkach zdjęcia nad wyraz sztuczne co spowodowane jest jakby chęcią pochwalenia się dodatkami, w tym przypadku rażąco zegarkiem co już skomentowała wcześniej jedna z odwiedzających. Popieram jej wypowiedź bo te usilne eksponowanie tego dodatku trochę zniechęciło mnie szczerze do przeglądania kolejnych zdjęć. Mimo wszystko przejrzałam wszystkie i cóż jeszcze mogę dodać.. Brwi.. z punktu widzenia wizażysty naprawdę zbyt mocne. Nie wiem kto zrobił Ci taką krzywdę, ale naprawdę są zbyt grube jeśli chodzi o estetykę. Chyba, że to także sposób na własny styl, jednak w takim przypadku odradziłabym tworzenie zdjęć ponieważ są skazane często na krytykę właśnie z tego powodu, pomijając że cała reszta ukazana na zdjęciu jest jak najbardziej estetyczna i współgra ze sobą. Jednak oceniając zdjęcia to właśnie brwi przykuwają największą uwagę odrywając oczy od tego co naprawdę powinniśmy na zdjęciu zauważyć i ocenić. Buty ok, jednak nie z bliska. Są rozchodzone, a jak widać zewnętrzna warstwa oddzieliła się od podszycia w przypadku czego odradzam robienie zdjęć z bliska bo całe piękno butów wiele traci przy tym, a zdjęcie nie jest już tak estetyczne. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ludzie czepiacie się głupot naprawdę. Zawsze znajdzie się ktoś kto dorzuci do pieca... Nie podoba się nikt nie każe ci tu wchodzić, a co do butów są całkiem nowe i niestety te klejenia były od nowości

    OdpowiedzUsuń
  23. ale to nie jest w złej intencji... po prostu najwyrazniej nie jedna a kilka osób jest tego samego zdania... że robisz sobie krzywdę tak zle zrobionymi brwiami, bo jesteś ŁADNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % bardziej naturalne brwi i będzie okej! Za bardzo rzucają sie w oczy, odwracając uwagę od właśnie łednie pomalowanych powiek i ślicznych oczek! Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. 100% zgadzam się!

      Usuń
  24. jaki kolor markera użyłaś by narysować takie brwii? jak z kreskówki hihihihi bez obrazy.


    za to slajlo ":)) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Popieram. To blog na którym prezentujesz siebie i swój pogląd na wiele rzeczy po to, ażeby inni komentowali i oceniali tak? Ja w żaden sposób nie chciałam Cię urazić. Jestem wizażystka i znam się na tych sprawach i wiem, że brwi są spie*przone;/ No niestety bądźmy szczerzy. Robisz sobie krzywdę ponieważ jesteś ładną dziewczyną co wiele osób tutaj pisze, ale brwi odejmują Ci urody w dużym stopniu. Co do butów - kiepski zakup poprostu bo wyglądają na używane w znacznym stopniu. Zdjęcia bardziej naturalne radzę robić i będzie rewelka. Myślałaś o fotomodel'ingu? A.S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie widać Twoich brwi, wizażystko.

      Usuń
    2. szkoda, że nie widać Twoich brwi, wizażystko.

      Usuń
  26. popieram... brwi niestety jak z photoshopa... ale po co? jestes taka sliczna dziewczyna :( w tym przypadku minimalizm byl by kluczowym slowem. Pozdrawiam, na pewno wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile dałaś za leginsy ? są na prawdę świetne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z opinią,że buty wygladają jak z chińskiego marketu niestety...Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ich słaba jakość...

    OdpowiedzUsuń