wtorek, 18 września 2012

since'94

W przeciwieństwie do pierwszego posta , w zupełnie innym stylu. Na codzień preferuję bardziej "dziewczęcy" styl , w jasnych  kolorowych barwach , kiedys nadużywałam czerni dlatego dziś w moich codziennych stylizacjach nie znajdziecie ani centymetra czarnego koloru ale miewam czasem dni że mam ochotę wszystkie te rzeczy odstawić gdzieś z dala odemnie i ubrać się tak jak zaprezentowałam poniżej
















bluzka - Stradivarius
spodnie - Pull&Bear
creepersy - DeeZee

85 komentarzy:

  1. tee piękna , kto Ci robi te zdjęcia ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te nowe koleżanka , a w pierwszym poscie siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to widze ,że się z nią zakumplowałaś :P
    dlatego nie chcesz ze mną nigdzie iść :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcialam to Ty sie wykrecasz dentysta hahaha ;* przyjedz kiedy chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się ubierasz! Myślę , że większość by tak chciała, ale nie każdego na to stac

    OdpowiedzUsuń
  6. i tu sie mylisz drogi anonimie bo nie wydaje fortuny zeby tak wygladać ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wystarczy troche pomysłu i za niska cene mozna sie naprawde fajnie ubrać ;) i jestem rownież zdania ze wydaje tyle samo kasy na ciuchy co otaczajacy mnie rowieśnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym podliczyła ci powyzszy outfit to sama byś widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no niby można, ale moda kosztuje.. bo co chwile wchodzi coś nowego. A co do Twojego outfitu to pewnie za same butki sporo wydałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. no być może, ale tanie to wszystko na pewno nie jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki teraz masz odcień na głowie ?:D Wyglądasz inaczej całkiem niż w ciemny ;)

    A ile taki outfit kosztuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aktualnie głęboki mahoń ;p
    tzn. powiem tak ten wczesniejszy był dużo droższy od tego , ale np. buty 139 , mialam jakas znizke wiec zaplacilam 110 , spodnie 59zł bluzka tez cos kolo tego .. czapka sh wiec grosze a okulary kupilam w carefurze hahaha identyczne potem widzialam w kappa ahl

    OdpowiedzUsuń
  13. boję się Twoich brwii...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też.... o co chodzi z takim sztucznym równym wymalowaniem henną czy czymś innym?1

      p.s.L pogaduchy i to nie z "odpowiedz na komentarz" odrzucają i zniechęcają od komentowania... chyba że chodzi o szoł "ile to mam komentarzy!"

      Usuń
    2. niestety ale popieram ten wredny jednak komentarz, bo brwii wyglądają na karykaturalnie zle zrobione.... i psuja Twoją śliczną buzię!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  14. Najlepiej krytykować innych nie ujawniając siebie, mi się podobają wam nie muszą. A jak potwory i karykatury to pewnie wy wygladacie skoro jesteście anonimowi. Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę podobają Ci się te brwii??????????????????????????

      Usuń
    2. eeeeej tą hennę się zmywa po aplikacji a nie zostawia...

      kojarzysz erniego? tego od berta?

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f1/Bert_and_Ernie.JPG/250px-Bert_and_Ernie.JPG

      Usuń
    3. hahahahahahahhhaha dobre ;D , to nie henna ;p

      Usuń
    4. jak widze anonim to niedobrze mi sie robi. żałośni ludzie siedzą tam po drugiej stronie.. dlatego u mnie juz nie mają wjazdu :D

      Usuń
  15. nie roluj tak spodni pod kolanami bo to wygląda tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem hahaha , zauwazylam to dopiero po zrobieniu zdjęć ! Także luz

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem powinnaś jednak te brwii wyregulować, teraz są zbyt krzaczaste... ale nie rób tego sama, bo znów to zepsujesz, tylko idź do kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. wybacz szczertość, nie chcę krytykować ale patrząc na to zdjęcie i na poprzendi post z twarzą...

    To co masz jest straszne!!!brwi muszą mieć w miarę naturalny wygląd...a Twoje są okropne....brwi w okolicy nosa powinny być najszerszym punktem i powinny się delikatnie !!!!!!!!!! zwężać w kierunku końca brwi...nie rób z tym nic więcej..nie cuduj!! tylko od kosmetyczki, bo twoja buzia wygląda teraz baaaaaaaaaaaardzo nienaturalnie i agresywnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie są krzaczaste po prostu tak je mocniej poprawiam kredka , okej może i przesada ale nie musicie wcale na mnie patrzec

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie henna , wybieralm lepsze zło , skoro wy urodzilyscie się piękne naturalnie to się nie malujcie a odwalcie się od tych którzy tego nie maja tyle....

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie muszę iść do kosmetyczki wysraczy ze je mniej podkresle

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak czy siak zawsze będzie zle , jakbym była bez makijażu też byście się czepiali... Pokazcie mi siebie też chętnie pokrytykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd takie przeświadczenie że "zawsze będzie zle"???? po prostu jedyne co widac to te NARYSOWANE od szablonu brwii..... i tona tapety na twarzy... moze zamiast ze skrajnosci w skrajnosc warto wziac do siebie uwagi normalnie i przemyslec a nie atakowac od razu./....

      no chyba że denerwuje Cię tak bardzo że zamiast Ci ciągle słodzić to wchodzą też ludzie co mają jak,ieś uwagi...

      Usuń
    2. a mnie się Twoje brwi kojarzą z Kleopatrą, są PRO ! wyróżniasz się. może i nie wyglądają jakoś bardzo naturalnie, ale odcień masz dobry, kształt też, zaczynają się i kończą tam gdzie powinny... więc nie widzę problemu :)) ludzie, popatrzcie na dziewczyny w chociażby autobusach jak sobie do szkoły jedziecie. 3/5 dziewczyn ma tak wyskubane że są to tylko pojedyncze pasmo włosów, są za krótkie, w dodatku zazwyczaj mają kształt obróconej litery C. Więc przestańcie się czepiać anonimki, bo napewno swoje macie o niebo lepsze :/

      Usuń
    3. dokladnie dziekuje za popracie :), tez jestem takiego zdania , sa równe , kolorystycznie wspolgraja w włosami , a to ze za mocne tez wiem ale po prostu lubie takie :) i drażni mnie to ze ludzie czepiaja sie tego przeciez jest to moja twarz , na swoich nie musza tego robic skoro im sie nie podoba :P a ja nie maluje sie dla społeczenstwa :P

      Usuń
    4. weź nie odpisuj na te komentarze bo to załosne ze zwaracasz uwage na to co anonimy piszą. Ci ludzie mówią ze masz tragiczne brwi a same pewnie mają gorsze, zarosnięte krzaczole tak jak ich Pan Bóg stworzył :/ ehh szkoda mi ich

      Usuń
  23. eeeeeeeeee... nieprawda.. poza tym część osób pisze to w dobrej intencji.... bo przesadzasz z makijażem 3 razy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie tylko niewiem czemu wam tak przeszkadzają to jest moja twarz , nie lubicie makijażu to się nie malujcie , na mnie się patrzeć nie musicie

    OdpowiedzUsuń
  25. bo wyglądasz po prostu śmiesznie, a jesteś przepiękną dziewczyną., zgrabną i sądząc po złośliwych odpowiedziach niegłupią...a dot akich brwii i tapety to solara i tipsiki, oraz białe kozaczki pasują

    OdpowiedzUsuń
  26. Wole mieć kilo tapety niż łazić z naturalnie szpetnym ryjem pozdro

    OdpowiedzUsuń
  27. zakładając bloga wystawiasz się na krytykę. nie rozumiem więc Twojej wypowiedzi: nie musicie się na mnie patrzeć. sama wstawiasz swoje zdjęcia i blog przeznaczony jest do tego, żeby oglądać i komentować. komentarze nie zawsze są pozytywne. powinnaś się z tym liczyć i szanować swoich czytelników, a na razie to zniechęcasz ich do siebie. pokaż nam się proszę w mniej podkreślonych brwiach, na pewno wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog jest poświęcony modzie a nie moim brwią , zalozcie sobie osobne forum dyskusyjne który zatytułowany będzie anty brwi Pauliny i tam sobie krytykujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. brwiom - a nie "moim brwią"... język polski....


    p.s.: na pierszym zdjęciu na tym blogu brwii wyglądają normalniej i ładnie. wróć do tego

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak w ogóle to z kim mam przyjemność ? Skoro macie odwagę wyrażać swoje zdanie to miejcie odwagę się przedstawić

    OdpowiedzUsuń
  31. ogolnie to dzieki za wyrazenie swojego zdania na ich temat dla mnie sa spoko i tak będe chodzic , dziwi mnie jedno ... skoro są tak okropne to dlaczego wielu znajomych mowi mi ze są piękne ?:> nawet ludzie w autobusie nie raz zaczepiali mnie i mowili ze nie mogą sie napatrzec ... wiec niewiem juz kto tu ma racje ... w sumie o gustach sie nie rozmawia..

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mogę to i ja się napatrzeć... ale to nie znaczy że są ładne.

    na pierwszym zdjęciu na tym blogu... wyglądasz bosko...a tu już przesadziłaś. to tak delikatnie

    pozdrawiam, marytna

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ucze sie w szkole kosmetycznej i mam sposob sprawdzony i polecany. Zawsze jak
    dziewczyny za mocno sobie naloza henne to nakladaja pianke do golenia i juz po
    5 minutach wygladaja OK. Nie tzreba czekac paru dni ani sie szorowac do
    czerwonosci.

    OdpowiedzUsuń
  34. okej dziekuje za informacje :) ale to nie henna , to kredka ktora za chwile spokojnie moge zmyc :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się 1 zdjęcia z 2 notki wystraszyłam ale później już było ok. Brwi odstraszają ale jak ci się podobają to najważniejsze. Pisanie że jesteśmy w większości pasztetami jest niepoważne. Ładną jesteś dziewczyną i nie musisz uprawiać groteski z buzi, chyba że faktycznie jesteś pasztetem, to zostań przy tej wersji, zawsze to lepsze wyjście.

    Nie bulwersuj się, fajne sety, do boju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POPARCIE 100%!


      Pisanie że na pewno każdy kto Cię krytykuje jest pasztetem... jest słabe.....

      Usuń
    2. no cóż Paulino S.,... ja rozumiem że oczekiwałaś samcyh pochwał, ale... od tego masz bloga by brać na klatę nawqet wrednych anonimów...

      a tekst "wszyscy jesteście brzydcy bleeeeeeeee".... hmm,m, chyba nawet nie wymaga komentarza

      Usuń
    3. drogi anonimku a my sie chyba znamy no nie ?;p
      ps. nie oczekiwalam samych pozytywow , majac takiego bloga trzeba sie z tym liczyc ;) ale wkurza mnie fakt ze załozylam bloga modowego a nie o makijażu i jeżeli juz to oczekuje krytyki stylizacji a nie tego co mam na gębie ;p

      Usuń
    4. a co do tego ze "wszyscy jestescie brzydcy" to jest kwestia gustu ja mam do siebie zastrzezenia , nie uwazam się za osobę piękną tak samo mało kogo uważam za ładnego , tyle w temacie ...

      Usuń
  36. nie no wiele ludzi twierdzi ze bez makijazu niby korzystniej... ale ja lubie mocny makijaz..

    OdpowiedzUsuń
  37. twój to nie mocny ale teatralny wręcz... po prostu na zdjęciu które masz w profilu wyglądasz bardzo dobrze i masz mocny makijaż, ale te brwii z ostatnich 2 notek są zbyt mocne!

    OdpowiedzUsuń
  38. ahahah, no leże i kwicze. Co jak co ale brwi to masz bardzo ładne no ale nie dziwie sie ze jest pojazd bo jakby nie było mam to samo :D Outfit, jak zawsze mistrzowski ;* TAPECIARKO moja :D:*

    OdpowiedzUsuń
  39. hahahahahahahahahahaah dziekuje Ci Nikola za popracie , czekalam az ktos w koncu sie odniesie do zaistniałes sytuacji ;DDD bo juz nie mam sił <3

    OdpowiedzUsuń
  40. weszłam tu po komentarzu na innym blogu. przejrzałam komentarze i jestem nieco zdziwiona... agresją obustronną.

    Natomiast (aż boję się to pisać) słusznie jest sugestia że 100 razy lepiej na zdjęciu z pierwszej notki niż z tych dwóch pzoostałych. Odbierasz sobie urodę. Ok, że lubisz mocny makijaż, super... ale bardzo mocny masz w pierwszej notce i wyglądasz cudownie, na drugiej... przerażająco po prostu... miałabym taką minę widząc Cię na ulicy ----> :I lub :O

    I też nie mogłabym oderwać wzroku ale nie dlatego że ładnie.... po prostu jestem zdziwiona że tak ładna dziewczyna z pierwszje notki ssama się szpeci.

    Stylizacja wyżej mi się nie podoba bo masz wszystko co najmodniejsze zmiksowane razem... nie widzę tu CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  41. może lubie być szpetna :P i nie rozumiem dlaczego tak się przyczepiliście bo ja np. jak coś mi się nie podoba to po prostu olewam to , nie zwracam na to uwagi a co najważniejsze nie komentuje :P mam to poprostu gdzieś ... także nie rozumiem dlaczego ten makijaż wam tak przeszkadza , tak jak juz wspomniałam to jest moja twarz i jak się komuś to nie podoba nie musi sie na mnie patrzeć , ja nie maluje się dla społeczeństwa i nie zrezygnuje z tego makijażu tylko dlatego żeby anonimowie pisali mi "oo niebio lepiej bez" :P takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. okej twierdzicie wszyscy że moj makijaż jest okropny spoko , daliście mi to juz do zrozumienia i skonczcie to forum dyskusyjne na moim blogu bo nie załozylam go w tym celu. I nie odbieram waszych komenatrzy jako "agresywne" umiem przyjąć krytyke, ale nie wyciągne z niej wniosków ponieważ dobrze czuje się tak pomalowana . POZDRAWIAM WSZYSTKICH ANONIMOW <3

    OdpowiedzUsuń
  43. spoko spoko, my nie gadamy że masz być zupełnie bez makijażu, sama maluje sie mocno, ale brwi aż tak nie maluje (prawie jak z jakiegoś szablonu odrysowane) tylko radzimy, że na profilowym masz ładniej podkreślone brwi niż na tych zdjęciach wyżej.
    Pozdrawiam Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  44. no możliwe że mocniej ale to nie jest tak ze dziennie mam tak mocno , moze akurat tak mi się pomalowało .. rano jak maluje sie do pracy to nie mam czasu bawic sie czy to mocno czy za mocno a po pracy poszlam odrazu na zdjecia takze nie mialam czasu niczego poprawiac :P jak mam wiecej czasu na makijaż to sama staram się nie robić go za mocno ale czasami coś nie pyknie

    OdpowiedzUsuń
  45. no i okej, zdarza sie ;)Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  46. coś tu nie trzyma się kupy... bo mi się wydaje że aby osiągnąć efekt tak dokładnie zamalowanych brwii to jednak sporo czasu trzeba poświęcić a ty twierdzisz że na szybko i dlatego... ?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja to robię raz dwa 2 minuty i gotowe nie moja wina ze mam taka precyzje w rękach hahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  48. to widać że nie poświęcasz na to dużo czasu.... na spojrzenie w lustro czasu jakby nie było

    p.s.: a zdjęcia ładne i poza brwiami erniego z ulicy sezamkowej mi akurat wszystko się podoba!

    pozdrawiam,

    malwika

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak się wkurze dodam foto bez makijażu i może się odwalicie

    OdpowiedzUsuń
  50. kiedy nowy post? ;) Asia

    OdpowiedzUsuń
  51. oczekujecie po to by znow wszystkie komenatrze to był pojazd na moje brwi ?

    OdpowiedzUsuń
  52. komentarz oczekujemy napisałam bo zaglądam tu i nigdy nic nie pisałam o brwiach...eeeeeeem sorki

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam taką samą bluzkę :)
    Świetna stylizacja, masz piękne rysy twarzy i oczywiście włosy:)

    Zapraszam http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ooo.. chyba trudno dostać tam prace czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. jak ktos nie ma doswiadczenia z ubezpieczeniami to napewno , ale istnieje coś takiego jak staż na ktorym można się wszystkiego nauczyć :)

      Usuń
  56. Nie narzekaj, nieważne jak piszą/ mówią- ważne żeby nie przekręcali nazwiska ;-)
    emiego z ulicy sezamkowej :D To słodkie :-)
    A czym malujesz brwi? Też bym chciała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie jakis milszy anonim , podkreślałam je do niedawna kredka ale ostatnio używam cienia do brwi z inglota ;)

      Usuń
  57. najpiękniejsze masz oczy, ja się nigdy nie napatrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję :) a mi się one max nie podobaja :P bo ten dziwny kolor czyni moja twarz mało wyraźną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ten kolor może czynić Twoją twarz mało wyraźną, jak właśnie Twoje oczy są najbardziej charakterystyczne?

      Usuń
    2. hahahaha niewiem mi sie tak wydaje , ja z tymi oczami jestem dzien w dzien od urodzenia i jakos nie widze w nich nic nadzwyczajnego , wrecz bym powiedziala ze maja malo odznaczajacy sie ten kolor , niewiem moze mam jakies błędne spojrzenie na sytuacje ;D

      Usuń
  59. zajebiscie mi sie podoba ten ubiór !!

    OdpowiedzUsuń