poniedziałek, 19 listopada 2012

Primark-Rotterdam

Jadąc co Holandii dowiedzialam się ze zmienili rozmiary bagażu podręcznego , oczywiście na moja niekorzysć i z walizki musiałam przepakować się do plecaka , a dla osoby takiej jak ja kochajacej ubrania bylo to trudne , lecz plecak okazał się łaskawy i pomieścił wszystko co chciałam wziąć. Dobrze ze na mejscu byli rodzice mojego chlopaka ktorzy wracali do Polski pare dni przedemna samochodem i  mogli wziąć odemnie połowe rzeczy żebym miała miejsce na nowe zdobycze. Primark mogłabym wykupić cały i gdyby nie to ze wracałam z plecakiem pewnie bym tak zrobiła. Nakupiłam rzeczy a dopiero potem zastanawiałam się jak ja to wszystko zapakuje. Kupiłam bluzke, portfele, dwie torebki i buty siata była większa od plecaka w kazdym bądz razie.
Dzisiaj wybrałam się na spontaniczne zakupy do scc i okazały się bardzo udane wiec niebawem dodam kolejnego posta.
A poniżej stylizacja w której panuje dużo czerni , przez długi, długi czas nie zakładałam jej na siebie lecz jesienno-zimowa aura nie nastraja mnie na żywe kolory.














marynarka - orsay
bluzka- primark
spodnie - bershka
torebka - primark
buty - primark
złote mankiety - stradivarius

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw:) buty są super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne buty i świetna bluzka! Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki styl bardzo... ale sama nie umiem się tak ubrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) , wlasnie z tego co pamietam to Ty zawsze miałas swoj styl i wyrożniałas sie z tłumu więc nie gadaj mi tu głupot :P

      Usuń
  4. Buty są mega BOSKIE!!!:D Zajebi*** stylizacja;) Mam pytanko- nie chce urazic ciebie tym pytaniem- ale zazdroszcze i jestem ciekawa, ciagle jezdzisz na zakupy za granica i w polsce, kazda z nas by tak chciala bo kto nie lubi zakupów, skad biezesz na to tyle kasy;), az tak duzo da sie zarobic na stazu, jak tak to PZU bardzo ceni pracowników;)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)
      aktualnie skonczyłam staż dostalam tam propozycje pracy ale jako że mam w planach w przyszłym roku na stałe wyjechac do Holandi to nie szukam pracy w polsce pozatym w miedzy czasie mam kilka wylotów w tamte strony a bilety juz zakupione i nikt tyle urlopu mi nie da gdybym chciala.
      Co do zakupów nie jeżdze aż tak bardzo często , nie wydaje fortuny na ubrania. Nawet z najniższej krajowej można sobie to zafundować :) nie jest sztuką kupić drogo , sztuką jest kupić coś taniego i zestawić ze sobą tak żeby wyglądało na drogie :)
      a co do wyjazdów za granice na zakupy , to nie jechalam tam konkretnie w tym celu. Poleciałam do mojego chlopaka a jako że juz tam byłam to wykorzystałam sytacje i odwiedziłam primark :)

      Usuń
    2. To masz się fanie;) na pewno ciężko ci byc tak daleko od chłopaka, wiem coś o tym:)
      Nie masz lekkich obaw jechac na stałe do innego kraju? Nie masz obaw, trudno bedzie tam o prace tym bardziej ze jezyka nie znasz?
      Za ile na polskie te buciki były, sa boskie musze na allegro ich poszukać;)

      Usuń
    3. Angielski znam dogadam się :) nie boje sie wyjechac , zawsze moge wrocic .kosztowały 24 euro na polskie kolo 95 zł :) także oplacaly się bo miałam na oku bardzo podobne w stradivariusie za 320 zł wiec różnica jest :)

      Usuń
    4. I to sporA, róznica u nas zawsze jest drogo musimy sie z tym liczyc.... kiedy nowy poscik bedzie;)

      Usuń
    5. Na dniach , outfit czeka :) a powiedz mi znamy się ? :)

      Usuń