poniedziałek, 26 listopada 2012

frog green

Kwiatowe motywy towarzyszą mi chyba od zawsze , zawsze je lubiłam i raczej się z nich nie wyleczę. Zawsze traktowałam ten wzór jako bazę do której mogę dobrać odpowiednie dodatki pod względem kolorystycznym. Koszula którą przedstawiam w dzisiejszym poście trzyma się w kolorystyce fiolet-róż-morski-zieleń. Przy doborze koloru dodatków kieruję się ważną zasadą : wychwytuje kolor którego jest najmniej w ubiorze czyli w moim przypadku zieleń i dopełniam całość dodatkiem właśnie w tej barwie. Wtedy tworzy się idealnie współgrająca całość.
Faktura koszuli posiada połyskujące nitki które podkreśla duży błyszczący naszyjnik.
Doł stylizacji utrzymałam w tonacji beż-nude ponieważ górna partia przejęła kontrolę.
ps.chciałam przeprosić za jakość zdjęć, powstały w domu przy mało odpowiednim oświetleniu, ale czego się można spodziewać po listopadowej ponurej pogodzie.








koszula - h&m
naszyjnik - h&m
torebka - primark
spodnie - bershka
buty - deezee


13 komentarzy:

  1. Piękna koszula i świetny naszyjnik. :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka w świetnym kolorze, ale najbardziej co mnie razi w oczy to dodaDki ;O dodaTki się pisze :)
    Pozdrawiam, Isia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha spoko dzięki , z ortografia zawsze miałam problem :D

      Usuń
  3. Fajny wygląd :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz :) koszula i torebka to cudowne połączenie :)

    zapraszam na konkurs! do wygrania wymarzona para butów! :)
    http://adriannaislookingforastyle.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, zielona torebka jest zajebista :)
    nowy post u mnie? hmm nie wiem, na razie nie mam do tego głowy, trochę problemów doszło w moim zyciu i tak jakoś nie bloguję ostatnio :/
    ale bedzie będzie myśle niedługo...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jak zwykle idealnie dobrane, szkoda jedynie że na zdjęciach nie widać szczegółów i dokładnych kolorów bo w rzeczywistości wszystko prezentuje się dużo ładniej.

    btw. na drugim zdjęciu wyglądasz jak słodka 15stka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie koszuli z naszyjnikiem. ta koszula jest MEGA!!! idealnie dobierasz kolory- stosujesz świetne zasady przy zestawieniach.

    a brwi- rzeczywiście masz piękne.

    OdpowiedzUsuń